Livrare gratuită la comenzi de peste 150 Lei!
Livrare gratuită la comenzi de peste 150 Lei!

Felicitari!

Ai ales cea mai bună nutriție pentru tine și tocmai te-ai alăturat comunității mele (formată în prezent din peste 30.000 de persoane).

Cu 42 de ani de experiență în cercetare și dezvoltare de produse, Herbalife Nutrition îți oferă nutriția de calitate de care ai nevoie. Facem tot ce este necesar pentru a ne asigura că shake-urile, gustările și băuturile noastre nu au doar un gust bunm dar mai ales sunt potrivite pentru tine.

Probabil ai citit deja articolul gratuit pe care il ai la dispozitie pe site și ți-ai format deja o idee despre ce este vorba în acest program. Daca nu l-ai citit , îți sugerez sa arunci o privire peste el: Descarcă-l de aici!

Program Herbalife 

Vrei sa fii in forma maxima pentru tot restul vietii fara sa fii constrans de diete, regiumuri etc… Asigura-te ca urmezi un plan alimentar sanatos, faci miscare adaptata nevoilor tale si ai mereu o atitudine optimista si pozitiva! Iată câțiva pași pe care trebuie să îi urmezi începând de acum pentru a avea cele mai bune rezultate!

 1. Tine minte: Micul Dejun echilibrat Herbalife in primele 30 de minute dupa ce te trezesti este pentru corp ca o zi la spa dupa o saptamana istovitoare de munca. Incepe in fiecare zi cu Micul Dejun Herbalife…

2. În primele 30 zile din prima luna de consum, fii conectat de minimum 2- 3 ori pe saptamâna la comunitatea noastră, pentru educație nutrițională și sprijin, mai ales in zilele în care nimic nu iți convine și ești gata să renunți. Click Aici pentru a intra în grupul meu de WhatsApp unde postez zilnic teme de nutriție, idei de mese sănătoase dar și informații despre evenimentele noastre live pentru sport si nutriție.

3. Suntem 60% apa. Nu incerca sa schimbi statistica… hidrateaza-te corect cu cel putin 2L de apa pe zi. Ideal este 1 L apă la 20 kg corp , deci de exemplu dacă ai 60 kg, trebuie in jur de 3 L apă pe zi, altfel nu vom avea rezultate asa cum trebuie!

4. Nu renunta! Costumul acela de baie nu iti va sta ca in revista fara disciplina. Continua monitorizarea cel putin 1 data pe saptamana pana ce rochita aia din vitrine iti va veni la fel de bine si la petrecerea unde vrei sa arati super, dar si la urmatoarele evenimente. Obiectivul este sa iti mentii rezultatul si sa continui monitorizarea cu ajutorul meu si in urmatorele 90 de zile.

5. Nici eu și nici produsele noastre nu fac miracole, de aceea e important sa respecti planul de 3 mese principale si 2 gustari sanatoase. Sa vezi atunci magie cu starea ta de bine!

6. “Faceti miscare cel putin 30 min in fiecare zi!” Suna a cliseu, nu-i asa? Cu toate astea, activitatea fizica de 1-3 ori/ saptamana te va ajuta sa incapi mai repede in acea pereche de blugi care atrage toate privire…Ce sa faci, arta cere sarcrificii…

7. Asa-i ca-ti place sa probezi ceva exact pe gustul, croiala, marimea ta? La fel si cu programul de mese. El trebuie personalizat pentru a atinge nutritia optima si completat cu suplimenti in functie de nevoi pentru optimizarea rezultatelor pe termen lung.

8. Mesele regulate la 2-3 ore te ajuta sa mentii  un metabolism rapid. E ca si cum trebuie  sa aprinzi mereu focul la gratar in loc sa te  asiguri ca ai mereu suficienti carbuni sa tii jarul aprins. Atunci cand oamenii servesc doar mic dejun, pranz si cina, ei ofera un flux inconsistent de calorii ce poate conduce la scaderea intensitatii metabolismului si nivelele instabile de energie, contribuind astfel la starea de oboseala si letargie in timpul zilei.

9. La sfarsitul zilei asigura-ti o rutina de somn si relaxare! Cu totii meritam asta.

Program Herbalife
Herbalife Nutrition
Herbalife Nutrition

Structura meselor trebuie sa fie în felul următor:

Mic Dejun ( la trezire ) - Gustare 1 ( la 2-3 ore după micul dejun ) - Pranz ( la 4-6 ore după micul dejun ) - Gustare 2 ( la 2-3 ore dupa pranz ) - Cină ( la 4-6 ore după prânz)

Deci vom avea 3 mese principale și 2 gustări pe zi. 

Herbalife Nutrition

Versiunea cu proteine animale:

Program Herbalife

Versiunea cu proteine vegetale:

Program Herbalife

➡️ MICUL DEJUN:

 Va fii format din :  

1. Aloe HBL (3 capacele in apa 200ml) + 2. Ceai HBL (1 treime lingurita in apa fierbinte 250ml) + 3. Shake Nutritiv HBL (300ml apa + 2 linguri baza proteica PDM (28 gr.) + 2 linguri Shake Formula 1 (26gr.) + mixate la blender 30 secunde). 

*optional 50 gr. Fructe padure congelate

➡️ GUSTARE 1:

Un fruct - echivalent a 120 gr. (mar, banana, nectarina, 1/2 grepfruit, 300 gr. pepene, 150 gr. ananas, 150 gr. zmeura, afine, mure, coacaze, etc.) sau Baton Proteic Herbalife

+ 20 gr. migdale / caju / fistic / nuci (3buc.)

➡️ PRANZ:

1. Proteine: 100-120 gr. Proteină vegetală la alegere / Peste / 2 oua intregi + inca 2 albusuri 

2. Carbohidrati: 2 Crackersi (Wasa) / 4 rondele orez expandat Integral / 2 felii paine integrala / (painea campionilor LIDL, 7 seminte, grau intreg).

3. Grasimi: o jumatate de avocado / 10-12 masline verzi / 5 gr. ulei de masline (negatit)

4. Vitamine, minerale, fibre: 300 gr. Legume gatite - cu fibre (broccoli, conopida, dovlecei, ciuperci , fasole verde-pastai, ardei gras, vinete, spanac, varza alba/rosie, gulie, sparanghel)

➡️ GUSTARE 2:

Iaurt 2% 150 gr. (Zuzu Stors/Divin 2% / Olympus Grecesc 2% / Alpro(soia) x 2) sau Baton Proteic Herbalife

+ 20 gr. migdale / caju / fistic / nuci (3buc.)

➡️ CINA:

1. Proteine: 230 gr. leguminoase (fasoale rosie/alba/neagra boabe, mazare, naut, humus, linte, edamame) / 120 gr. tofu / 50gr. soia (cantarita nefiarta)

2. Carbohidrati: 2 Crackersi (Wasa) / 4 rondele orez expandat / 2 felii paine integrala (painea campionilor LIDL, 7 seminte, grau intreg).

3. Grasimi: o jumatate de avocado / 10-12 masline verzi / 5 gr. ulei de masline (negatit)

4. Vitamine, minerale, fibre: 300 gr. Legume - cu fibre (broccoli, conopida, dovlecei, ciuperci , fasole verde-pastai, ardei gras, vinete, spanac, varza alba/rosie, guile, sparanghel)

SAU un shake ca la micul dejun ( conform programului din listele de mai sus în care ne încadrăm )

*Fără ceaiul Thermojetics la cină!

 

*Mai multe exemple le găsiți în Ebook-ul oferit gratuit pe site sau în GHIDUL CLIENTULUI*

 *Vezi cum se consumă corect produsele: Click Aici!*

*Te invit in grupul de Telegram unde vei gasi retete sanatoase pentru dulciuri si nu numai: Clicl Aici!*

*Click pe cuvintele subliniate pentru a le accesa*

O farfurie corectă trebuie să arate așa ⬇️

Farfurie corecta Herbalife Nutrition

Este foarte important ceea ce mâncăm în restul zilei așa că dacă ai sprijinul adecvat, poate fi simplu să mănânci corect, în doar patru pași! Am creat pentru tine un plan simplu pentru pregătirea meselor, ca sa te bucuri de o alimentație sănătoasă și echilibrată, fără efort:

Versiunea cu proteine animale:

Program Herbalife

Versiunea cu proteine vegetale:

Program Herbalife

 

Cea mai importanta cheie este: "Învață să te alimentezi echilibrat". De ce crezi ca planurile alimentare care se focuseaza doar pe o anumita categorie de nutrieti au, in general, rezultate pe termen scurt?

Uite care e logica: consumul de mese incomplete poate oferi energie pentru moment si stare de satietate, insa in acelasi timp, organismul este privat de intreg necesarul de nutrienti.

Deci recomandarea noastra nu este "Mancana doar spanac ca Popey Marinarul ca sa ai putere", ci "Fii echilibrat atunci cand iti construiesti farfuria"!

Este important sa oferi corpului tau nutritia de baza pentru ca acesta sa functioneze optim, pentru ca de fapt tu ai nevoie de toate categoriile de nutrienti in fiecare zi!

SETEAZA-TI ASTEPTARILE CORECT!

Daca pana in momentul inceperii programului ai acumulat un numar mare de kilograme, acorda-ti suficient timp pentru a schimba obiceiurile alimentare inainte de toate. Daca iti propui sa slabesti din grasimi, rata este mai lenta- cam 300-500 grame de grasime pe saptamana.

Cu totii ne dorim acea potiune magica care ne transforma pe loc din ratusca cea urata in printesa din basm, dar hai sa revenim cu picioarele pe pamant: este mai sanatos sa faci pasi mici si siguri, fiindca asta iti va aduce rezultate stabile in mentinere pe termen lung.

 

Mai jos îți las un ghid complet pe care l-am pregătit pentru tine unde vei regăsi mai multe detalii, planuri de mese, idei și rețete, cum să iți faci o farfurie corecta, cum arată un stil alimentar sănătos și multe alte informații necesare ca tu să ai cele mai bune rezultate:

DESCARCĂ GHIDUL COMPLET APĂSÂND AICI!

Acum ca sti totul despre alimentatie, ti-am pregatit si un program de antrenament, poate vrei sa te apuci de sala si nu sti de unde sa incepi:

DESCARCA PROGRAMUL DE ANTRENAMENT DE AICI!

 

Dacă ai ajuns până aici, FELICITĂRI! Tocmai ai deschis portița către cardul de CLIENT PRIVILEGIAT
Ești calificat/ă să beneficiezi de această oportunitate oferită de Herbafit. Activează-ți cardul acum și profită de reduceri de până la 35% pe viață! Click aici pentru detalii despre activre!
*Click pe cuvintele subliniate pentru a le accesa*
x
x